> Follow ¦Dashboard <
Michigo


About Item Story Credit


aku akan bengang BILA ...
Monday, 14 February 2011 | 06:00 | 0 chocolate
aku akan bengang bila masa2 genting tu la internet teroff
aku akan bengang bila ada manusia yang mntak no. fon kt fesbuk !
aku akan bengang bila mak aku beletiaq msa aku tgah bizi !
aku akan bengang bila org2 trdekat tak faham keadaan aku !
aku akan bengang bila takdak idea utk teruskan novel !
aku akan bengang bila kita dok sungguh2 ckp , dia buat taktao !
aku akan bengang bila tak dpt bnda yg aku sgt2 nak !
aku akan bengang bila homework byk tahap gabenzz !
aku akan bengang bila cikgu solident masuk kelas dan ckp ntah papa ! mcm bgang!
aku akan bengang bila semua salah nak letak atas bahu aku ja !
aku akan bengang bila crita kat tv best , msa tu ada org kacau !
aku akan bengang bila org tu smbg nak buat , tpi tak !
aku akan bengang bila org tu brlagak mcm baguih ja !
aku akan bengang bila org tu bngga dgn kekayaan dia (kalau duit byk pun kain kapan sma ja , wrna putih jugak . takdaknya wrna emas nak masuk liang lahad nun!)
aku akan bengang bila ada org suka dok usya pelik !

p/s : aku bengang bila ... dah takdak idea nak tulis apa lagi . hehehee ~

OLDER POST | NEWER POST