> Follow ¦Dashboard <
Michigo


About Item Story Credit


saya SEDIH tahu ?
Monday, 14 February 2011 | 05:32 | 0 chocolate
kenapa semua ni harus terjadik ? (cewah!) aku tanak ! na tao tak napa ?
beberapa hari yang lalu , aku ada dgaq sumthing bad news . apa newsnya ? chek dis out


hgpa ada tguk tak iklan dkat tv yg pasal pasukan maritim thuh? yg jga kawasan laot2 tu ? apa kna mgena dgn aku ? YES ! memang ADA ! bpak aku kerja polis marin , polis dekat laut thuh , then , yang pasukan maritim ny depa nak amek suma pgkalan MARIn ! persoalannya , kmy nak duduk mana ?
tuh mmg la kisah tapi ada yang lagi hebat , depa nak bubarkan MARIn sebab depa just nak pasukan maritim thuh ja yang berkuasa kat laut ? bitch ! tao tak ? bkn di sini ja , bpak aku ckp satu malaysia , yang marin semua kna bubar ! gilaa ? hgpa nak tauk kmy kat mna hah ?


aku dah duduk dekat sini (marin) dah 6 tahun you know ? sygg tao . snang2 ja nak kna blah ? klo pndah rumah aku ta kesah sgtt sbb aku un jrang kluar . tpi yg aku tabley nak trima , pindah skula ! WTF ! aku syggggggg sgtt skula tu tao ? walaupon bru tahun kedua . aku nak sgatt habeyhkan smpai form5 kat skola tuh ! aku ta sggup nak tggalkan mmber6 aku yg trsygg kat skula tu .


aku sygg depa
aku harap sesangad suma ni takkan trjadi (maseyh mgharap sgt) . aku harap sesapa yg bca post yg sdeyh ni tlong la doakan aku yerk ? aku tanak pindah ! aku tanak masuk skula lain ! tanak tanak tanak ! aku syg SMKBG sesangad ! aku nak habiskan skula aku tat sana ! aku tanak tinggalkan kekawan aku ! aku sygg depa , depa sygg aku . so what ? kenapa ? mengapa ? arghhh !
p/s : kalaulah aku tak jadi pindah . . . hmmm . . .

OLDER POST | NEWER POST