> Follow ¦Dashboard <
Michigo


About Item Story Credit


hari ini dan semalam .
Wednesday, 2 March 2011 | 01:12 | 0 chocolate
ehem3 . keh3 . [SILA SERIUS!]
PERHATIAN ! tajuk post ni tadak kna mgena dgn sebarang lagu . jdy , sila jgn menyanyi !
kisah ni terjadi semalam dan tadiiiii . . . . . . . . (flashback!) nak tao takk ? sila sebut (ce cite ce cite !)

semalam malam , aku ada kna buad persembahan tarian . ekceli aku kna mnari duwa lagu . (tlong jgn gelak!)
tapi disebabkan kecuwaian aku snirik , kedebuk ! aku pun jatuh msa nak pergi blakang stage . biasa la , mta aku kan rabun tahap ayam (jgn smakan aku dgn ayam okeh !)plus plus , blakang tu golap sesangat . tanpa mmbuang msa , aku pun jatuh !

saket jgn ckp la weh ! dipendekkan crita , aku sompet nari satu lagu ja . aku tak kisah sbb payment sma ja . tadak kurang pon . muahaha (mata money!) lpas tu , aku pon jadila tempang utk seketika !

ada lagy , hmm , tadak dah . kita crita psai aryni pulok . keh3 !

asal hari rabu ja msty aku ada story kan ? oke3 . aku terpaksa pi skolah dgn kaki yg tempang . muahaha .
tapi tadi aku tak bykk gerak sgt . okelah kan ?

then then , msa subjek BI , aku ada teringat satu peristiwa yg buat aku malu (flashback again) .
byasa la , bila aku flashback bnda yg buat aku malu , aku akan hentak2 kaki aku . dgn spontannya aku menjerit sakit .
aku lupa yg kaki aku dok sakett tyme thuh . then , cekgu tya awat dgn akuuhhh ? mmbe aku pi ckp aku sakett kaki sbb smalam jatuh . *maluuuuuuuu kot! muka aku tyme tu mmg dah malu plus plus dgn saket . keh3 . (aku tak dpt bayangkan!)

then lagy , mmbe aku lgy sorg yg tak brapa baik ni bgy aku minyak angin . lega satt la msa tu .

na tao tak ??????????????????????

tadi msa kadet senior buli kami tao ! dah la dgn kaki aku saket , sruh kawad gyla2 pya .
ada la sorg junior aku form 1 ni , kesian kat dia . kakak senior suwoh dea lari satu pdang .
tiba2 ja suwoh . dia yg dok bheng msa tu pon lari . keh3 . bila engt balek lawak pon ada . hee ~
so far aku tak dimalukan la dpn rakyat jelata tadi . cuma aku dpt penat ya amattttttt sesangat .

then then , ada satu part tu semua platun kami buat silap . tawu ta kakak senior suwoh kami buad apa ?
jeng3 !
*ketuk ketampi 20 kali sambil DITATAPI oleh platun2 yg lain dan ahli unit beruniform yg laen .
ce imagine jap . mmg la cm biasa tapi aku ttap malu ! mcm tanak pegi dah perjumpaan kadet remaja lpas ni !

tak sbaq nak jadi senior pulak ! heehehee (berangan!)


lagi3 , tadak dah . oke . bye !

OLDER POST | NEWER POST