> Follow ¦Dashboard <
Michigo


About Item Story Credit


aku gembiraaaaaaaaaaaaaaaaaa !
Friday, 29 April 2011 | 04:47 | 0 chocolate
asalamualaikum , tadi msa kat skola , rmai cekgu ta dtg , klo dtg un diowang ta ajar sgtt , then , dikesempatan tu kami un smbang2 ah , aku smbang dgn sowg mmbe aku ni , dea ni memang PAKAR la dlm berblog2 ni . apa2 ja psai blog aku sure tya dea . msty punya . then tadi , again kami smbang2 psai blog . aku tya la dea blog aku ni ada msalah dimana dekat atas header blog aku ni ada code2 yg ntah haramjadah mna ntah dea dtg . so , dea gtao la apa yg nak kena buat .

even dea gtao pya la pnjang berjela , tpy yg aku dpt skett ja . keh3 .  dea kata klo na bagi kod2 tu ilang , kena tukaq habeyh suma template2 , dea tao sbb dea pon pena ada msalah cm aku jugak . 'dea makan garam dulu.' keh3 . boley mmg boley nak tukaq template , layout , background , blablabla sgala bagai tuuu tapi aku sygg dan malasss nak cari balek tuto2 yg dahh BANYAK aku cari dan BERSUSAHPAYAH bersengkang mata cari tuto2 untk blog ni . agk keberatan jugakk la nak tukaq .

mcm2 da tuto aku pakai , contah , tuto link hover , pop up window , icon sebelah post title . dan sbgainya yg aku snirik pon da lupa disebabkan trlalu bykk sgt . tak dinafikan mmg snang nak cari tuto2 trsebut tpi msalahnya tenet aku ni mna penah sehatt @! sakettt ja manjang ! grrr . lagipon klo nak buat semua tu msty mkan msa 2-3 jam jugakkk , halllamakkkk aihhh !


klo ikut hati yg tgah panas membara ni nak ja aku tekan butang 'delete blog' . tapi bila pikiaq balek msalah yg bakal mndtg truih aku batalkan niat aku . cukuplaaa 2 blog yg aku da 'bunuh' . ta sggup lagi daaa . lagipun , da la susah nak naek followers , dah followers aku skang ni ada la dlm 50 , sygg plak na delete . renovate skett2 tapa kot .


tgok , mcm tadak kna mgena tajuk dgn entry en ? sbb pa ? sbb tajuk cm hepy dua mcm , mai kat post , habeyhhhh ! cmni , wlaupun dah 3 blog aku guna tapi aku still gunakan account yg sma . means , blog ni dah LAMA . jadiiii ,  dea punya format un sma la . then tadi aku tya mmbe aku cmna na buat klo nak post entry tu guna format baru . then dea ajaq aku . fuhlamakkk ,jadiiiii doe . tu yg sqonok sakannn tu !

sure lpas ni aku lbeyh bersemangat nak tules entry2 . pyhhhhhh . ngeh3 . bai , smekom (:

p?s : nnty aku nak tya mmbe aku cmna na buat 'quote'. aku pena try tuto tu tapi tak jadikkk .

OLDER POST | NEWER POST