> Follow ¦Dashboard <
Michigo


About Item Story Credit


mahaRajAlaWak !
Friday, 15 April 2011 | 06:53 | 0 chocolate
heyheyheyheyhey ! slmat mlm n asalamualaikum . alamdullillah follower aku makin meningkat hari demi hari , amin . aku baru ja cdang na pdam blog ni , tapi tak jadi aaa . (:





okey , slain dari DEMAM AF yg dok membara sekarang ni , kita jugak disajikan dgn rancangan lawak terbaru iaitu MAHARAJA LAWAK ! woahhh , first tyme tguk pon da tao best kannn ? mna tak best , peserta suma terdiri drpd finalis RL musim first smpai 5 . okey , pada pndapat aku , depa ni yg TERBAEKKK !


  1. JOZAN !
  2. NABIL
  3. BALAS
  4. JAMBU
  5. SEPAH !
ni pendapat aku jaaa , jgn fire aku sudaa aaa . hehehh ! even suma dari finalis , tapi ada certain
yg keOk ! mcm kumpulan WAI , depa mcm maen2 ja kan ? tak seriyes , lawak tak best (bestnya kutuk ?) tapi tapa , depa da kluaq pon .


ada lagi yg aku tgok mcm warm warm nail , that was XN3 . tapa jugakk ! depa da kluaq . heee , amekkaw , ade dua penyingkiran sekaligus , ngeh3 . aku punye top 5 tadi tuh , buad leklok naaa , jgn kecewakan ur peminat . (even aku ta undi hgpa)


jgn buwang msa lagi , jom ramai2 switch off laptop dan pc memasing , switch on tv , bukak chanel 132 (astro warna) . haaa , jgn lupa undi top 5 aku tadi tu ! heheh < 3


ps : oooooooo , soley soley , soleley ~


OLDER POST | NEWER POST