> Follow ¦Dashboard <
Michigo


About Item Story Credit


saya sayang cekgu ! :'(
Thursday, 21 April 2011 | 00:23 | 0 chocolate
assalamualaikum blogger2 sekalian , ary ni tadak apa sgt aku na crita , tadi bukak fesbuk , tadew crita yg menarik sangat . cuma semalam ada laa sorg kwan lma aku , rsanya da tujuh tahun tak jumpa . mmber skola rendah dgn tadika dulu . dea add aku . syookkk la jugak dpt jmpa mmbe lma yg dah lamaaaaa tak jumpa .








hari ni masa balek memang very de sad moment we ever had laaaahh ! why aa ? ea la . our lovely teacher nak blah . actually , cekgu tu just cekgu practical jea . dea ngajor sejarah . cekgu tu baekkk , comellllllll sangat . penuh sifat keibuan . walaupun badan dea kecikkk ja , tapi dea sabo melayan karenah kami semua . even nota yg dea bagi aku slalu ta lengkapkan , tapi AKU SAYANGGG DEA !


tadi msa dea masukk , semua dah menjerit "cekguuuu , cekguuuuu " pastu mmbe aku bagi kad yg kami buat kat dea , then kami nynyi rmai2 . "kami syg cekgu , kmy syg cekgu , kami sygg cekgu fatehah , kami sygggggg cekgu !" lpas kami nynyi jea , cekgu trus nangis , msa tu aku rsa cm na nanes daaa . huwaaaaaa . tapi tabley kuaqqq aaa , *hati batu btuii !

then aa la segelintir student yg nangis , even aku tak nangis tadiii , tapi aku tetap sygg cekgu awww , mmg luaq aku tak nanges tapi spa yg tao dlm hati aku ni rite ? haaaa .

p/s : dont forget us , halalkan apa yg cekgu dah ajar , maafkan mira sbb mira slalu tak tumpukan sgtt perhatian dlm kelas , maafkan mira jugakk sbb mira tak siapkan n tak lengkapkan nota , mntak maaf sbb kami satu kelas pernah buat cekgu marah , walaupun kami nakal , kami tetap syggg cekgu . jgn lupa dtg skola ni lagi yee ! mira sygg cekgu fatehah ! :( .

OLDER POST | NEWER POST