> Follow ¦Dashboard <
Michigo


About Item Story Credit


berwajah baru .
Monday, 16 May 2011 | 18:38 | 0 chocolate
haiii  ,slamat hari wesak . smalam plak lupa nak wish , HEPI TEACHER'S DAY kat cikgu2 skola yg pena mgajar aku yg degil ngan malas ni . kalo tadak cekgu , msty smpai skang aku tatao apa . ayat slalu dgaq en ?
haha .

huihhh , puas gila aku . akhirnya blog ny brtukaq jugakk . slalu hgpa nmpa bukak2 blog ni bulat pink bulat putih . ahahh , skangg da tukaqq daa... werkkk , haha . skang ni berkonsepkan hello kitty tapi aku still nak perkataan 'awan' tu ada even tadak kena mgena un dgn awan sgala bagai nii .

aku jugakk nak bgy kreditt yg sgttttt besaq kat mmbe aku yg sgt baek hati tolong buatkan header yg cumelll tu kat aku . DIA ni laa yg tlong buatkan kat aku . kalao hgpa pi kat blog dea unn , perghhhh , shantekk bhaii .

ukehhh ! mlas nak tules byk2 . salam ~

OLDER POST | NEWER POST