> Follow ¦Dashboard <
Michigo


About Item Story Credit


pygmy jerboa binatang yg pelik ?
Thursday, 19 May 2011 | 23:35 | 0 chocolate
assalamaualaikum . oitttt , yg laki2 tu da smayang jumaat blomm ??
oke , hari aku ada dpt sdikit information yg sgtt manarik dari encik google dan encik youtube .
aku ni mmg obses sgtt dgn sugar glider . sgt2 addicted dgn natang tuu ! so , aku cari mcm2  la information sai natang tu . tup2 . i got sumthing yg buat aku snirik tkejut !
wow ! sbb trlampau teruja aku nak share ngan hgpa suma .
mybe ada yg tao , tp aku rsa rmai yg tatao lagi . oke , lets start .
--------------------------------------------------------------------------------------------------

tao tak binatang mamalia apa yg terkicikk di dunia ? oke ? tatao ? tgokk bwah .


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

bawah lagiiiii !
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.


AAAAAAAHHHHHH . sila jerit sbb sgtt takut tgok muka dea . tgok bwak plak !




 AHHHHHH . dea ada dua kaki cm ayam . aaaahhhhh ! tgok bawah lagi !




AHHHHHH ! dea comelllll (pulakk?) bawah lagi !





gmbaq ni just nak tnjuk yg natang ni teciktonett jaaa . see ! bsaq syiling ja wehhh . mmg kecik !
natang ni nma dea PYGMY JERBOA ! aku pon baru ja tao . ada byk spesies jerboa ni . tp yg aku tersagtt tertarik yg ni dgn satu lagi ? wanna see ? tekan bawah !

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
bawah lagii laaaa .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
TADDDAAAAA !



haaaa , amacam ? pelikkk en ? ni mcm rabbit tapi spesies jerboa ! kaki dua jugak cm ciktonett tat atas tadi . depa mmg comel n tecik tp muka depa sgtt scary (dan comel)

lagi lagi lagiiii

  





mcm kanggaroo kann ? 





natang ni ada kott juai kat malaysia . (kottt?) ada la . try carik kat tenet . yg juai on9.
kat malaysia boleh dapat dlm RM 250 cmtuu la . dekat kawasan KL ada la kot . yg on9 pya byk kat ampang . alahhh , sama standard jaa dgn sugar glider . 250 jgakk . bekk aku belah SG . boleh manja2 . heheh (:

bnda ni pon mcm SG jugak . mkn buah n serangga . tp aku ttap nak SG . nak nak nak !



 hahhh ! tgok . SG cumelll lagi tao . oke ! decide nak bela natang SG ni . cik JERBOA , sorry . i takut n scary tguk muka you . tapi u cumelll jugakkk  (:

kalau nak tgok jerboa ni lagi , pergi SINI !

dari aku ; pencinta haiwan :)


OLDER POST | NEWER POST