> Follow ¦Dashboard <
Michigo


About Item Story Credit


bapak hg mya bahasa kaa ?
Saturday, 11 June 2011 | 21:40 | 0 chocolate
eskom . aku mmg bengang btoii laa . cuti 2 minggu rasa cm tak cuti lgsung aihh ! tgok laa , esok da nk skola , folio byk lgy yg tak siap . so mlm ni aku nk kena buat baju kebal ntuk berhadapan ngn cikgu tuttttt esok . haha :)

weiyhhh , unx kad ne ? akuwh carix unx merate2 napew tak numpax unk unn ? unk gyh manew tadiyhh ? unx tawu ta akuwh adew bnde pentink nak gtaw unx niyhh . apewlhaaa . penadd tao taa aku carix unx . 

oke , ayat cm ni sapa yg mengajaq ? bgang . aku ckup berbulu ngn spa2 yg dok guna bahasa cm kat ataih nii . bkn paa , truk sgtt , smpai nk bca pon terbelit2 lidah aku niii . haishh . BAHASA MENUNJUKKAN BANGSA ! engtt tu . ta payah la guna perkataan berbunga-bunga niii . saket kpala org yg baca . tak lama msty kena taboh mya . haha .

ada  jgak aku tya kt mmbe aku yg rajen ngat buat ayat2 cmtu . tao dea kata apa ?? 'laa , aku nk bgy singkat , SHORTFORM'

meh sini kpala hg bagi kat aku . sekeh stgy . niiii , pala otak hg shortform . mya la belit2 . dripada ayt tu pendek troih jadi panjang berbunga2 . cettt , tak blajar bahasa melayu kat skolah kaa ? klo shortform pon agk2 la skett . tuh bkn shortform daa nama deaa . meh aku tolong daftarkan hg kt tadika balek . aiyakkk . bengong !

ada jugak sorg mmbe aku , dea mmg rajen aa dok guna ayt2 cmni . bila aku tya hg nk jadi apa bsaq nnti , dea kata dea nak jadi NOVELIS . oiiii , hg ingat bahasa cmtu layak ka nk jadi novelis ? tules pon tak betoii . byk sgtt rantai2 dia . satu ja aku nak gtao , lupakan ja laa hasrat suci murni lagi bersih hg tu (tangak di dada , dongak ke atas) baek hg jadi cikgu tadika , slain mgajaq bdak2 , bley la hg pebetoi hg mya bahasa balek . tak gitu ? gituuu kann :)

bahasa aku pon bkn la cantekss sgt , ada la jugak bunga2 sini sana tapi takdak laa teruk sgtt kan ? KANNN ? haha . aku pon nk try pebetoi gakk . tapi sumpah aku tamo masuk tadika balek . keh3 .





OLDER POST | NEWER POST