> Follow ¦Dashboard <
Michigo


About Item Story Credit


Mereka Datang Dari Sini
Thursday, 14 July 2011 | 03:09 | 0 chocolate
Salam. Rasa hilang sikit beban bila coding-conding yg byk sgt kat atas tu dah dihapuskan. Entah dari mana dia datang. Kalau boleh bunuh, dah lama aku bunuh code2 tu semua. haha, at last, mmbe aku yang buatkan. Kalau aku yang buat, sure blog ni lingkup troih. muahahah (gelak sedikit jahat!)

Aku dah lama perasan benda ni, baru sekarang ingat nak post. Ha la, kalau dok depan laptop ja, mesti otak bheng, truoih lupa apa benda nak post. sebab tu lambat tengok new update. sebab selalu 'jam' tengah highway. Huihhh ! bengang tak hingatttt !!!!

Taktau la hgpa perasan ke tak tapi kebanyakan altlet terkenal usually come from penang. takdak laa byk sgtt.
Nak kata boleh kira mmg boleh sebab depa tu manusia sebijik-sbijik. bukannya gula, yg susah sgt nak kira. muahaha.


SIAPA ???

1. Dato' Nicole David.
Description :  Dia niii, wah, gila bapak punya popular. Rasa semua org kenai kut? Yeah, dia ni salah sorang atlet dari Penang yg dah 'mewangikan' nama baik Malaysia. Main skuash. Sempoi habeh aaa tgok dia main. Umur tak sampai berapa dah dapat pangkat Dato'. Dahlaa kaya. Hisyyy, jeles tak ingattt !! Dia ni dulu sekolah dekat Convent Green Lane. Kalau tanya dak2 kat Penang, depa tao lah.




2. Dato' Lee Chong Wei.
Description : Haisyyy, Dato' jugak . Bila la turn bapak aku nak jadi Dato' ni? haha. berangan lebihhh ! Okey! haaa, dia ni lagi gila bpak punya femes. Dia main apa ? congkak! eh, haha . badminton laaa. Dia ni mmg hebat  gila . Dia jugak mmbe spermainan dgn Hafiz Hashim. Yang main badminton dgn dia jugakk tu.
Okey, dia ni mmg bukan dari Penang. Saja letak coz kehenseman dia tu. Hah ! hampir lupa. Aku ekceli ada bau-bau bacang gak ngn dia ni. Kira sedara jauh laaa. *bangga lima minit*! haha. Dia ni dari Kelantan rasanya. Aku tak berapa kenal dia sangat. Aku rapat sikit dgn adik dia coz adik dia slalu jugak balik kampung. *Entah la, adik ka abg aku pun lupa. hehe*

                                                                 JENG JENG !

3. Entah. Aku taktau nama dia but i call her 'LADY GAGAH' (terpengaruh dgn cerita awan dania). Mulamula aku ingat dia ni melayu tapi sangkaanku meleset sama sekali. Ayat bapak baku! haha. Dia ni chinesse. For sure, dia dari Penang lah. Tengok badan dia tu. wahhhh, bketul2, mcm abg body tough2 . nak kata abg tak buleh coz dia pompuan. Dgar cerita ada boy pun. Nasib kan badan cmtu ada org nak.Badan mantopp habeh !

Ehhh? 3 ja ? Haha, gila bapak 'banyak!' mmg  boleh kira pun. takpayah pakai kalkulator bagai. keh3. Ada lagi ni. Aku lupa. Otak stuck mcm selalu. Cehh, cover lbeyh2. 

Okey. Done ! Next time aku post lagi. Ceh ! macam ada org nak bca . wuhuuuuu !~~~~

OLDER POST | NEWER POST