> Follow ¦Dashboard <
Michigo


About Item Story Credit


Huh ? Taman tema air di skolah ?
Thursday, 8 September 2011 | 22:48 | 0 chocolate
Assalamualaikum dan salam satu bloggers


Dah berapa hari kita beraya ek? Jom kira tguk. Satu...tiga... ahah! Raya ke-11. (kot?)  haha. Nampak sgt takdak semangat beraya. Heee ~ (well, duet  raya pun dah koringss)

Apa yang aku nak cerita hari ni adalah apa yg berlaku di sekolah tadi. <---- ayat mcm gampang. haha

Dipendekkan cerita, harini kami celebrate bday Shafiqah (member baek aku). Takdak kek-kek mua. Apa barang en? Kami punya sambutan brutal sikit. Brutal tak brutal la en. Ekceli tradisi sembuq ayaq ni dah lama. Hahaha. Mcm tu laa kami. Kalau sapa yg sambut bday, msti kami sembuq punya. Tak bagi can laa org cakap. Dipanjangkan cerita, harini hujan, so, tak kesah sgt la kalau basah lencun pun walaupun hujan hanya rintik-rintik (gerimis)

Ekceli, kami dari smalam lagi dok main sembuq-sembuq ni. Sampai ada member aku yg kena tahan dengan PK Hem . Padan muka hgpa. Aku suka. Hokeyy...

Mmg gilahh lencun laa tadi. Aku yg bukan bufday girl pun kena sembuq teruk. Bengong punya kawan2. Nasib baik oooo harini Jumaat. Hari last skolah. Tapi sumpah best. Heee...

Masa last period, masa Sciense, masa Cikgu Ahmad (sila nyanyi lagu Ahmad-Arora Salwa), kami pakat dok main sembuq-sembuq. Habeh basah makmal science tu. Yang sempoi tahap tak ingat tu, Cikgu Ahmad tak marah pun. Seriyes sporting. (tgn di dada, mata ke atas) :P


Okehh, bnyk crita sbenaqnya tapi habeh lupa semua. Dah aaa, aku nak pi baca belog Encik Zack Zukhari. Nak khatamkan blog dia. Bukan khatan aaa.. Gilaa? Hukey3, babai...




OLDER POST | NEWER POST