> Follow ¦Dashboard <
Michigo


About Item Story Credit


Dah sampai masa untuk cemas ka?
Thursday, 6 October 2011 | 00:46 | 0 chocolate
Assalamualaikum salam sejahtera :)

Haruskah aku berasa cemas sekarang? Haruskah aku berlari keliling padang untuk menunjukkan rasa cemas yang bukan kepalang ni? Haruskah aku menari shuffle sambil berjoget untuk meredakan tahap kecemasan ni. No no no, semua tu nonsense ja lebih. Apa yg patut aku buat utk meredakan tahap cemas yg mungkin dah sampai tahap kritikal ni? Satu ja jawapan dia.

TUTUP LAPTOP DAN BUKAK BUKU. BUKAN BUKAK MUKABUKU :D


Jengjengjeng. Dah dapat belum? Dah dapat belum? Hisyy, suwey btul. Okeylah. Senang cakap minggu depan dah start final exam. Grrr... takutlah. Err, takut ka geram tu? kehkehkeh.

Kenapa takut sgt ni? Sebab selalu kalau exam cik amira boleh buat slamber badak cm tadak apa ja. Yolaa, satu, final exam. Satu lagi exam kali ni akan tentukan aku kat kelas mana tahun depan. Ya Allah, takut bila pikiaq pasai ni. Sebab tahun lepas tadak pulak buat tukaq2 kelas camni. Mai tahun ni dah mula. Mana tak ketaq. Seriyes aku TAK NAK turun kelas. Aku dengan 2krk1 dah 2 tahun dah. Sayang nak lepas. Hihihii...

Nama pun exam akhir tahun, mestilah soalan dia ikut format PMR en. Aku pulak baru start study semalam, Khamis, 5 Okt. Hari ni Jumaat, 6 Okt dan aku masih boleh mengadap laptop. Apa nak buat ni? Help meeeeeeeeee................................................... Exam 11 Okt T.T


Minggu depan hari isnin semua budak form2 cuti. Means aku cuti lah hari isnin tu. Apa?  Best cuti? Kepalahotakhotak. Memang best bila cuti sebab lepas cuti, hari selasa tu terus exam. Mak datuk. Help meeee.............................

Dan... Untuk sapa2 yang dok tengah pasang niat nak tiru buku tu, please lah weh. Stop it. Hgpa tau tak apa yg hgpa akan buat tu akan menyusahkan org lain? Misal kata kalau 7 orang tiru buku, pastu tujuh tujuh org tu dapat kedudukan dalam kelas yg agak ohsem dan melayakkan hgpa masuk kelas 2krk1. Hgpa pikiaq tak apa akan jadik dekat budak2 yg sepatutnya boleh masuk kelas 2krk1 tapi bila dah hgpa buat benda annoying ni, depa tu akan turun kelas? Penah pikir tak?

Weh, tolonglah . Aku tau hgpa tak baca post ni tapi tolongtolongtolong sesangat JANGANlah tiru buku. Kalau nak tiru sesama sendiri tak kisah sgt. Please weh. Tengs T.T.


OLDER POST | NEWER POST