> Follow ¦Dashboard <
Michigo


About Item Story Credit


Eh, dah seratus ? (jakun)
Sunday, 9 October 2011 | 20:50 | 0 chocolate
Assalamualaikum

 Harini just nak buwat short update sbb nak kena baca buku lagi. Esok kan exam. Bapak bangga nak bagitau yg esok exam padahal dlm hati ni mcm nak pi bunuh ja sapa2 yg mulakan perkataan exam toh . --'

Yeayy... Akhirnya setelah lebih kurang setahun aku berblogging, (tak sampai setahun  pun lagi, kira mcm setahun jagung jugaklaa.) Kehkehkeh. Akhirnya aku dah capai second target. Even target ni sgt laaa kecik dan kalau pandang takdak mata pun tak jadik hal.


Alhamdullillah. Dah second target. First target harituh sampai 50. Tak sangka tercapai plak second target ni sbb makin lama aku berblogging, aku makin malas. Nak berblogwalking pun punya lah liat. Kalau zaman jahiliah dulu mmg rajin gaban. Muahaha.

So next target adalah 150. Huihui...

Oh ye, tahniah kepada cik followers yg ke-seratus, cik Gugu. Cantik belog anda.

Okeh, aku kena baca sejarah lagi  ni. Esok exam bukannya keluaq soklan pasai belog ka fesbuk ka kan. Kalau soalan cenggitu keluaq dah lama aku lempaq buku ni semua. Kuehkuehkueh.

OLDER POST | NEWER POST