> Follow ¦Dashboard <
Michigo


About Item Story Credit


Kpop awesomeee xD
Wednesday, 28 December 2011 | 07:06 | 0 chocolate
ASSALAMUALAIKUM xD

First of all aku rasa perak sangat menaip entry kali ni sebab agak berkurun jugak aku tak hapdet . Ada la kot dalam dua bulan camtuu . Ngeee . Nama ja dok cuti tapi blog tak berisi jugak . So aku kelaskan yg blog aku pun turut sama bercuti masa cuti ni . xD .

Jadi , jom terus ke tajuk utama , KPOP AWESOMEEEEE ....

Aku tao Kpop dah lama menempah nama kat malaysia ni cuma aku ja lambat minat . Yang tu pun setelah didedahkan oleh member2 se-Kpop aku . Hoho . Mula2 aku pun tak minat sgt ngn Kpop hapa jadah ni . Tapi apakan daya , pepatah 'Pengaruh Rakan Sebaya' tu mmg betoi la kot . Lagipun dulu aku pun dok heran ngn bdk2 yg minat kpop . Nama pelik2 , pastu mcm pompuan , muka jambu tak hengatt ! Pastu taktau nak beza mana laki mana pompuan . Hoho . Tapiiiii , tu dulu laaa . Sekarang ni kalau ada yg cakap mcm tu depan aku , konfem aku tinju dia . Hoho .

Sebelum aku minat Kpop , aku dok dengaq jugak laa tiga dua lagu korea . Mcm Suju , 4-Minute , Girl Generation . Yang tu ja aku kenai before aku addict ngan Kpop . Tapi skang .....

Aku mula minat gila2 ngn Kpop bila dengaq lagu Love Ya -SS501 . Seriyes lagu tu terbaekkk ! Lepas tu aku mula download mcm2 lagu lagi sampailah fon aku yang penuh lagu jiwang kemelayuan terus tukaq jadi kekorea-an . Ahaha . Daripada tadak langsung lagu korea dalam fon aku sampailah sekarang ni nak dekat 60 lagu korea dah . Haha . Hebat tak ??  ^o^

Dah dekat dua bulan jugak aku minat korea ni . Mula2 masa minat tu , memang dok busy laa meng-google sana sini sebab nak cop yang mana hensem . Heee~ Best kot main cop2 ni even aku tao takkan dapat T.T . Pastu bila mai skolah bergaduh ngn kawan kata aku punya lagi hensem la , hang punya macam borak la apa laa ! Sumpah best !!!

Dok syok meng-google aku ter-search satu group ni . Ekceli aku tao sai group Beast ni cuma taktau detail ja . Pastu aku ter-nampak la salah sorang dari group tu . Start dari hari tu , aku memang dok gilaaa tersangatlaaa gilaaaa dengan diaaa . Macam nak ajak dia kawen masa tu jugak ! xD









Sapa tak kenai sila terjun banggunan sekarang . Ekeke . Nilah laki nombor satu aku , Son Dong Woon . Dia ni maknae dalam Beast . Kira paling muda la . Woaahhh , aku syg dia gila2 xD .

Ohah , inilah BEAST (B2ST)





Depa ada 6 orang . Yoo Doo Joon , Lee Gikwang , Yang Yosoeb , Jang Hyung Seung , Yong Jun Hyung denagn laki aku , Son Dong Woon . xD .

Next groupboy yang aku minat . 




SS501 ! <3

Laki aku nombor dua ada dlm ni . Kim Hyung Jun oppa ! 



Dia pun maknae gak dalam SS501 . Comey en ? *Laki nombor dua xD 

Ni laki nombor 3 . Jeng3 !




Dia pelakon Boys Over Flower dengan City Hunter . Dia ni super duper hensem . Besa la laki aku xD .

Next group yang aku minat .


SUPER JUNIOR !!!



Ini serius , sapa yang tak kenai pi terjum lombong . :p

Dalam ni aku minat 3 org . Tapi depa bukan laki aku laaa . Kira macam skandal/sparepart . Hohoo :p

DONGHAE

RYEOWOOK



KYUNHYUN 


Group2 lain yang aku minat :

  • UKISS
  • MBLAQ
  • INFINITE
  • SHINEE
  • C.N BLUE
  • FT ISLAND
  • 2 PM
  • B1A4
  • GIRLS GENERATION
  • 4 MINUTE
  • WONDER GIRLS
  • AFTER SCHOOL 


Tu jelah . Sebab aku pun baru ja minat . So, jomlah minat kpop ramai2 . Tak rugiiiiii ooooooo :p

kbai :)



OLDER POST | NEWER POST