> Follow ¦Dashboard <
Michigo


About Item Story Credit


Power spek bertambah seiring pertambahan usia :p
Monday, 26 March 2012 | 03:59 | 0 chocolate
Assalamualaikum
Annyeonghaseyo .


Tadi lepas habis kelas tambahan , bapak aku ada ajak pegi buat spek baru . Sebelum tu aku ada ngadu nak spek baru sebab spek lama dah calar balar cili bulu  . Even baru taon lpas buat . Maybe aku tak pandai jaga . Kadang2 ada jugak aku tersepak , bagi jatuh , simpan dalam poket , tertinggai kat toilet blablabla ....

Masuk kedai spek apek longkang cina tu mintak spek yang aku dok pakai . Pastu dia belek2 tatao apa motif , pastu dea soh aku pilih spek . Aku pilih warna dark-chocolate berbingkai tebal . Aku minat bingkai2 tebal2 ni . Macam budak nerd pun ya gak .


Pastu dea start cek mata . Before ni power mata aku kanan 700 , kiri 250 tapi tadi dia cek dah jadik len plak . Kanan 800 , kiri 300 . Agak2 angpa power mata aku naik ka turun ? Ka sama ja ?


Pastu dia ajak masuk satu bilik gelap . Woiiii dok pikiaq pa tu ? Aku ekceli dah selalu masuk bilik ni sebab aku rajin tukaq spek . Alaaa kat dalam tu nanti dea soh kita baca papan yang ada tulis nombor dengan huruf dari kecik sampai besaq tu . Nak uji mata . 

Setelah mata aku jadik bengong gara-gara apek tadi letak kanta berlainan jenis dan saiz , at last siap gak semua proses . Cheh apa kes aku story dari mula sampai habeh ni ?? Dah cam tutorial lak bila baca balek . kehkehekehh ...

So hari khamis ni baru aku dapat spek baru aku .

Bergaya la aku hari Jumaat ni . 

kehkehkeh .

Kbaiii :p


OLDER POST | NEWER POST