> Follow ¦Dashboard <
Michigo


About Item Story Credit


Haengbokhae
Monday, 18 March 2013 | 04:11 | 0 chocolate
Assalamualaikum . Tajuk kat atas tu maksud dia bahagia tapi aku taktahu lah betul ke tidak aku eja . Bantai tulis je tuh huhuhuuu .

Short update jenih .

Tadi masa nak masuk sekolah pagi-pagi , aku naik la nak masuk kelas . Kalau aku nak pergi kelas aku , aku kena lalu kelas Isaac dulu. So tadi masa nak otw g kelas tu , tetiba Isaac datang jalan SEIRING dengan aku. Aku pun seriously terkejut. Dia nak g kelas dia tapi yang takboleh blah tu kami jalan sekali kot . Macam berdate plak huhuuuu berangan sia kau wakakakaka XDDD

So aku rasa seronok la harini sebab Isaac . Sebab dia ja . Wakakaka kbaiiiiii :DDDD

OLDER POST | NEWER POST