> Follow ¦Dashboard <
Michigo


About Item Story Credit


Gajah depan mata tak nampak lol
Monday, 20 May 2013 | 08:13 | 0 chocolate
Assalamualaikum

So harini hari last exam.

Jadi aku dah freedom.

Tapi tak bermakna aku happy dan seronok.

Sebab ada lagi rasa geram dan sedih plus sakit hati dalam hati aku ni.

Sebab dan musabab nya tak terjangkau di akalku nak cerita kat sini.

Yes aku tau,

Takkan ada orang baca pun kalau aku tulis,

Tapi as a safety guard gitu,

Aku pun malas la.

Nanti benda lagi complicated.

Just nak cakap.

Dear botak,

You know how much I hate you,

And did you know how much you annoyed me?

Mengajar pun tergagap-gagap

The infos u gave us semua salah berterabur tah hapa

Pendek kata

You don't deserves to be a teacher

Practical teacher pun tak layar sebenarnya.

Sebab,

You can't bezakan which one is betul and which one is tak betul

A teachers never ever camdek their students

Unlike you

Siap camdek depan2

Yes I am terasa

But when I think back

Emmm

Buat apa aku nak terasa

Cos

I did the right things.

So here ,

Plss ..

Gajah depan mata buat taktau ye,

Aku yang tak bersalah hapa-hapa ni pulak ang nak peli2.

Biaqla.

Ang bagoih.

Aku jahat.

p/s: aku benci si botak

lol



OLDER POST | NEWER POST